top of page

אנרגיה היא נורמלית. ופנומנלית

Updated: Dec 8, 2021

כשאנשים שואלים אותי מה אני עושה לפרנסתי, מה המקצוע שלי ואיפה אני עובדת, אני כמובן עונה שאני מרפאה באנרגיה ומורה ליוגה. אחרי שאני עונה לרוב מגיע רגע של שתיקה. הם לא ציפו לתשובה הזאת :) תגובה אופיינית שמתקבלת אחרי שהם מתאוששים תהיה: "אבל את נראית ממש נורמלית, לא כמו הרוחניקים המוזרים האלה".

למעשה עבודה עם אנרגיה היא לגמרי נורמלית. ולגמרי פנומנלית. את החלק הפנומנלי שבזה אתם בטח קולטים – אני חשה באנרגיה, אני משחקת איתה, אני מקבלת אינפורמציה דרכה ואני יוצרת שינויים בעזרתה. אני מגדירה זאת כפנומנלי משום התרומה העצומה שיש בטיפולים האנרגטיים, משום האפשרות לשינוי וההזדמנות להגיע לאנשים ולגוף שלהם בדרך שונה וייחודית.

אבל מה שנראה פנומנלי הוא גם זה שנורמלי.

אנרגיה נמצאת סביבנו כל הזמן. אנחנו רק צריכים להיות מוכנים לדעת שהיא עוברת דרכינו, שאנחנו הוויות אנרגטיות ושהאנרגיה הזו משפיעה עלינו ועל אחרים. אני מניחה שאתם מכירים אנשים, שרק מהשהייה במחיצתם אתם מרגישים שמחים ורגועים יותר. זה האפקט של האנרגיה, וזה קורה מבלי שצריך לעשות דבר.

ואם זה קורה מבלי שצריך לעשות כלום, דמיינו מה יכול לקרות כאשר תאפשרו לאנרגיה לעבור דרככם באופן מודע, ותעניקו לאדם אחר את אשר אותו אדם זקוק לו. כמה מדהים זה יכול להיות?

אתם לא צריכים לעשות את זה בדרך שלי, בחרו בדרך שלכם ותנו לאנרגיה להיות חלק מודע מהחיים שלכם. אולי רק בהיותכם אתם עצמיכם, בדיוק כפי שאתם, זה ממש מספיק (אגלה לכם סוד – זה אכן מספיק!). היו מודעים לכך שהאנרגיה שם, בכל מקום. המודעות הזו לבדה יכולה ליצור משהו שונה לגמרי.



bottom of page